Vi skal ha oppvisning på Vestsiden sykehjem kl 15. 30 – oppmøte kl 15.15. Etter oppvisningen deltar vi i Borgertoget fra Vestsiden skole kl 16. 30. Veldig hyggelig om mange av våre medlemmer stiller opp selv om dere ikke skal være med på oppvisningen. Moro med publikum og fint hvis vi blir en god gjeng i toget. Vi skal gå som nummer 21 like bak Vestsiden Musikk- korps som går som nr 20. De gir oss bra driv!
VEL MØTT OG EN RIKTIG GOD 17. MAI TIL ALLE!
Styret

