SOMMERAVSLUTNING TIRSDAG 26.MAI 2026

Vi hadde en koselig sommeravslutning på Furuheim tirsdag 26. mai. Sol og nesten blå himmel, men en voldsom vind hindret oss i å spise ute.

Vi flyttet grillen til terrassen og tok måltidet inne rundt et sommerlig dekket langbord. Etterpå var det bare å kle på seg og gå ut og svare på spørsmålene i en liten natursti. Stort engasjement og mange riktige svar.

Dessert med frukt og is, underholdning ved Toradergruppa og allsang bidro til en hyggelig kveld.

God sommer og vel møtt 18.august!

17. mai 2026


Vi skal ha oppvisning på Vestsiden sykehjem kl 15. 30 – oppmøte kl 15.15. Etter oppvisningen deltar vi i Borgertoget fra Vestsiden skole kl 16. 30. Veldig hyggelig om mange av våre medlemmer stiller opp selv om dere ikke skal være med på oppvisningen. Moro med publikum og fint hvis vi blir en god gjeng i toget. Vi skal gå som nummer 21 like bak Vestsiden Musikk- korps som går som nr 20. De gir oss bra driv!

VEL MØTT OG EN RIKTIG GOD 17. MAI TIL ALLE!

Styret

SPRINGARKURS PÅ FURUHEIM

Mandag 13. april og tirsdag 14. april arrangerer vi springkurs på Furuheim. Begge kvelder fra kl 19 til kl 21. (istedet for vanlig øving 14.4). Vi er valgt ut som gruppe i praksisprosjektet til Ingrid Stamland som skrev følgende til oss:

Jeg studerer folkemusikk og folkedans metodikk på Rauland og lurer på om dere i Norskdomslaget kunne være interessert i å være med på mitt praksisprosjekt denne våren der jeg skal lære bort noe spel eller dans. 

Vi har fått med oss spillemann fra Vårlengt.

Samdanskveld i Tunsberg leikarring

Vi er invitert til samdanskveld i Tunsberg leikarring tirsdag 24.mars kl.19. Vi møtes på Moheim for felles kjøring. Avreise derfra kl 18. Bli med, alltid koselig og mye dans på disse kveldene. Det blir ingen øving på Furuheim den kvelden.

OPPSTART 2026

GODT NYTT ÅR!

Leikarringen ønsker velkommen til et nytt år med dans og hyggelig samvær på Furuheim på Borgestad. Vi starter opp tirsdag 6. januar kl 19. Vi ønsker alle velkommen!

TRIM DEG GLAD – GÅ PÅ FOLKEDANS!