Vi hadde en koselig sommeravslutning på Furuheim tirsdag 26. mai. Sol og nesten blå himmel, men en voldsom vind hindret oss i å spise ute.
Vi flyttet grillen til terrassen og tok måltidet inne rundt et sommerlig dekket langbord. Etterpå var det bare å kle på seg og gå ut og svare på spørsmålene i en liten natursti. Stort engasjement og mange riktige svar.
Dessert med frukt og is, underholdning ved Toradergruppa og allsang bidro til en hyggelig kveld.
God sommer og vel møtt 18.august!















